.:VinnarenÄrJag:.

Sitter och lyssnar på mitt kära Spotify. Låten som spelas just nu är Ayo Technology med Milow. För det får jag faktiskt erkänna; jäkligt bra låt. Lyssnar inte så ofta på sån musik nu för tiden då jag mest lyssnar på hårdrock.
Påtal om hårdrock; nu spelar vi White Lion - Don´t give up. Otroligt bra band.
HÖ! Berättade jag att jag har vunnit något för en gångs skull?! Iallafall, Ginza hade en tävling på nätet där man skulle svara på en fråga. Frågan löd något i stil med: "Vilken genre spelar Dream Theater?" Så jag tänkte, äh vad fan, jag chansar, vinner aldrig nåt ändå men kan vara kul att vara med iallafall. Så jag svarade: Progressive Metal (såklart). Den 20 juli hade jag fått svar från Lisa på Ginza. Hon grattade och berättade att jag hade vunnit tävlingen! Men, dålig som jag är på att läsa min mail, så kollade jag för bara nån vecka sen. Fattade ingenting först och bara satt där. Fick för mig att det var skämt och hej och hå. Men nä då! Jag hade verkligen vunnit! Priset? En Ernie Ball-gitarr från Sterling!!! Inte för att jag kan spela men ändå. JAG VANN! Tydligen är det en sån gitarr som John Petrucci i Dream Theater använder.  Enligt Ginza då. Så jag ska få låna ett "hänga-upp-gitarr-på-väggen-stativ" av Magnus. För på väggen får den hänga och damma. Skoj, skoj för mig!

Nu spelas Mötley Crüe med låten Smoke The Sky och det får bli den sista för nu ska jag sova! Lillgrabben ska la ha välling om några timmar.

Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0