.:Onödigt som fan:.

Snodde denna av Cathy som snodde den av Cissi som säkert snodde den av nån annan, etc, etc.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en.
Fråga 1 besvaras alltså med första meningen i första sms:et,
fråga 2 med första meningen i andra sms:et o.s.v.

Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Hej.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej, nu har vi landat i Partille och gjort oss hemmastadda.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Michael Jackson på tv4, håller på till 03.45.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Gå och lägg dig då.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Okej, det var tidigt för att vara han.

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Ok.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Kan du klippa mig idag?

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Men lägg av.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Jag såg videon på Seven på youtube.

10. Med vilken replik vill du bli uppraggad?
Nä jag tog fel på dag så trodde helt tvärtom och det hade varit dagen innan.


Det var det jag sa. Onödigt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0