.:Se7enBus:.

Mammas pojk har blivit så duktig. Han fick sitt sista mål (gröt) vid 20-tiden igår och somnade vid 21.45. DET är tidigt för att vara han! Men så vaknade plutten runt 3 på natten så fick gå upp och göra välling. Sen somnade han så fint igen. Idag vaknade han 8.45 om jag minns rätt, så jag har varit vaken sen dess. Nu sover han middag fast det känns som han sover för en hel natt igen! Tror han går in på tredje timmen snart! Men sån är han alltid när han vaknat "tidigt" på morgonen, då sover han jättelänge på dagen sen. Tror han börjar komma in i sin egen rytm nu. Det gör väl dem flesta ungar när dem är runt ett år skulle jag tro.

Har kunnat duscha i ganska normal takt idag förresten! Seven sov och Kenneth slumrade på soffan/sängen så ifall Sjuan skulle vakna fanns ju Kenneth där. Annars är det så jävla jobbigt när jag är ensam med Seven, får stänga av vattnet emellanåt för att höra om han har vaknat eller inte. Och kan för den delen inte ta den tid på mig som jag vill. Är hyperstressad nästan hela tiden. För övrigt också alltså. Om jag ska göra nåt för mig själv, t.ex sminka mig, måste det gå så jävla fort för Seven KAN ju bli grinig. Tänk vad skönt när han förstår "vänta" och "mamma är upptagen just nu" så han kan gå och leka för sig själv en stund och vänta på att jag ska bli klar.

Nä, han vaknar väl snart skulle jag tro så ska passa på att ta en cigg i lugn och ro och förbereda maten för mammas älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0