.:Sol och innesittande:.

Mammas pojk älskar att ligga på hennes fötter när hon står vid spisen!
Mammas pojk tycker om att ligga på mammas fötter när hon står vid spisen!

Yes, äntligen är solen här. Och jag är såklart inne.
Se7en har sovit i säkert ett par timmar så naturligtvis vaknar han säkert snart när jag sitter här. Som vanligt!
Har bara en halv cigg kvar så hoppas Kenneth har med sig sen...

JAAA, kanske ska till Gekås, Ullared på onsdag! Har bara varit där en gång och det är säkert 4-5 år sen eller någe. Ska handla ihjäl mig! Om ekonomin tillåter då. Min plutt blir ju 1 år på torsdag så får se om jag hittar nåt att köpa till han där inne. Ute i sista stund.. As usual. Se7en får troligtvis vara hos sin mormor den dagen. Vill kunna slappna av när jag är där och slippa tänka på om han ska grina snart eller inte...

Så, nu vaknade han. Återkommer senare.

Fäääärdig! Typ 5 timmar efter, haha! Nu är solen borta, jag har cigg, Seven är fortfarande vaken. Han åt precis upp resterna av melonen, som han åt nyss, från handduken på golvet (som är rent btw). Han har varit riktigt gnällig idag. Kenneth kom hem och Sjuan blev stormglad... Såklart.

La precis pöjken, han sover fanimej! Klockan är bara 21.55! Annars brukar han somna vid 00-01-tiden. Hoppas verkligen han sover för natten nu. Är helt slut. Klart, han kommer ju säkert vakna tidigare imorgon då men det får jag ta. Kommer vara som en jävla zombie.

Fan vad jag älskar att vara mamma men vill inte ha fler barn på lääänge! Seven får räcka ett bra tag framöver. Han kör slut på mig den lille schiiten! Han vill ha uppmärksamhet hela tiden nästan. Fast ibland är han skitduktig och leker själv med sina leksaker och "pratar" och har sig. När han blir trött på att roa sig själv kommer han till mig och gnäller och slutar verkligen inte gnälla förrän jag tar upp honom. Men iallafall, Seven är den bästa ungen som finns!

Nä, nu blir det tv-tittande en stund. G´night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0