.:Vaken?:.

Drygt 3 månader gammal <3


Yepp, klockan är 04.36 och jag är fortfarande vaken... Ska snart sova. Förhoppningsvis.
Min stackars Seven har varit förkyld i ett par dagar nu. Idag somnade han relativt tidigt jämfört med igår då han somnade ca 04.20!! Idag? Tror runt 00, 01? Hoppas han sover hela natten för jag behöver verkligen min sömn! Som ändå inte kommer vara i så många timmar. Jag vet, får skylla mig själv.

Äntligen snart fredag! PARTEY! Jäälar, det ska bli så sköj. Känns som att jag inte har festat på flera år. Senast var väl någon gång i somras skulle jag tro.
Jo, anledningen till att jag ska ut; HÅRDROCKSKVÄLL på Sjökanten! Dem borde verkligen ha det oftare. Drar folk som fan på fredagarna då det annars brukar (enligt rykten) vara helt dött. Så alla som känner sig taggade tycker jag absolut ska gå dit! Röj, röj!

Äh, ska sova nu. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0