Gnäll.

Sitter här nu och lyssnar på lille Sevens gnäll. En sån gnällig unge jag fick! Men han är ju bäst ändå. Världens finaste unge.
Det var ju det jag sa, att jag inte skulle ha tid att uppdatera den här jävla bloggen. Är man mamma så är man!
Just nu sitter min Sjua framför grinden som vi fick sätta upp för att skärma av storarummet från hallen. Så nu är det rummet (storarummet, som andra även vill kalla för vardagsrum) iallafall nästan helt barnsäkert. Eller, säkert är det ju men finns vissa grejer jag måste hålla koll på när han är i närheten. Pillar på allt!! Shit vad jag springer efter den söta ungen!
Nä, ska byta blöja på lillen och försöka somna honom. Om han nu vill...


Japp, det ville han minsann! Men det tog allt en stund. Han kan vara så svårsomnad emellanåt... Försöker verkligen att inte bli irriterad. Hoppas han sover länge nu så jag kan få lite egentid.

Ska lira lite Betapet nu så hare!


Se7en, 4 dagar gammal.
Bild från BB (Neonatalvården).
                Bild från BB (Neonatalvården).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0