. : P a u l S t a n l e y & N e g e r b o l l a r : .

Han måste ju vara den absolut hetaste rockarn i hela vida världen! Så stor men verkar ändå så "odivig". Det är uppskattat. Av många skulle jag tro. Tänk att ha hans liv. Iallafall pengarna! Shit... Nu kom pengar på tal igen. har svårt att släppa det ämnet ibland då jag är beroende av dem. Det är vi alla i och för sig.

Menne... Vad bekymmer dem för med sig tyvärr...

Äh.

Jo, jusdea, det heter väl ändå "negerbollar"? Jag har iallafall kallat dem så hela tiden. Varför skulle någon egentligen ta åt sig? Vi tänker ju inte på negrer bara för vi säger negerbollar. Måste tillägga att jag ABSOLUT inte är rasse eller något sånt. Så folk inte får för sig grejer här nu...
Men iallafall, det har hetat så så länge jag kan minnas. Det står t.o.m så i mammas kokbok (som för övrigt är sketgammal). Fattar inte varför "neger" ska vara ett fult ord. Jag blir nog hellre kallad "Svenne" eller "viting", helt ärligt. Än "ljushyad" då. Det låter så jeela mesigt :D

Negerbollar heteré!

.S m e k m å n a d e n.Ä r.Ö v e r.N ä r.H u n d e n.K o m m e r.M e d.T o f f l o r n a.O c h.D i n.
F r u.S k ä l l e r.P å.D i g.
- Z s a.Z s a.G a b o r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0