. : T e l e f o n e r & J ä k e l s k a p : .

Seven tyckte idag att ännu en telefon skulle bada. Jajjemen. Men hemtelefonen blev det denna gång! I diskvattnet dessutom och inte i toan som min mobil fick känna på för några veckor sen.
Jag plockade isär skiten. Hemtelen alltså. Blåste torrt med hårtorken. Såg ut som att den funkade ganska bra. Senare hör jag telefonen ringa, trycker på grön lur... Inget händer! Det ringer, ringer och ringer och jag trycker mig galen på alla jäkla knappar som finns men icke! Nä, så jag sket i det fanskapet.
Senare kommer Kentis med en telefon som mina kära föräldrar lånade ut. Den funkade priiima skinka, jupp, jupp! Men... Kunde inte ringa ut. MEN! De hade även packat in ett paket till oss. Öppnar och vad finner vi? En splitter ny trådlös telefon!! Fy fan vad bra det är när man har föräldrar som fixar det man behöver. På minuten verkligen! Shit vad bäst de är! <3

Så denna telen ska vi vara rädda om. Ingen Seven-plutt ska få bada denna inte! Tycker änna att två telefoner på typ en månad räcker.

Ännu en gång; natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0