. : T i d s r u s n i n g : .

Ja, det kan man ju verkligen kalla det. Tidsrusning. Tror aldrig att tiden har gått så fort någon gång sen min Seven kom. Mitt liv, min plutt, mitt allt! Han håller verkligen igång mig den vilden! Men det är bara bra. Så mamma inte ligger på latsidan här!
Minns knappt hur det var när han inte fanns här. Känns skumt att jag har varit utan honom hela mitt liv. På nåt weird sätt. Äh, ni föräldrar fattar säkert vad jag menar. För jag kan väl inte vara den enda som känner så. Eller?

Imorgon (idag) kommer Sevens mormor hit! Förhoppningsvis! Seven är så väldigt glad i sin mommo. Inte för att han säger mommo då. Haha. Plutten pratar ju inget än. Eller, på sitt lilla språk då! Mamma kan han vara flitig på att säga när han vill ha något eller är allmänt gnällig. Resten kommer säkert snart. Han är så duktig med så mycket annat så det blir väl språket som blir lite sent. Alla barn är ju olika. Som tur är!

Näh, nu äre allt dags för sängen strax. Sista ciggen först.

That´s all folks!

Natti, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0