.:TidenGårFortMenÄndåSåSakta:.

I Söndags var det två år sedan vår lilla Bonnie försvann från oss. Minns den hemska dagen som igår. 28:e mars 2008 är en dag jag aldrig kommer glömma. Värsta dagen i mitt liv.
Att en så ung människa bara får försvinna så. 8 år blev min lillasyster Bonnie. Det var ju så mycket som hon skulle göra men som hon inte hann med. Hon fick inte ens vara med på sin skolavslutning, som ägde rum samma år, bara ett par månader efter hennes bortgång. 25:e juni skulle hon fyllt 9.
Fan vad orättvist! Kunde vi inte fått en liten förvarning iallafall? Så kanske man hade kunnat skaffa hjälp i tid!
Saknar henne så otroligt mycket. Varje dag. Hela tiden finns hon där.
Blir så arg när jag ser människor som inte uppskattar eller ens fattar vad dem har. Tänk om nåt sånt här hade hänt just er! Då hade ni fanimej ångrat er! Men ni tänker väl bara; -Äh, det händer inte mig.
Men det har jag verkligen fått bevisat att det kan hända vem som helst. VEM SOM HELST! Tänk på det.


Kommentarer
Postat av: jozzan

ja du denna upplevelse ni har varit med om ska/skulle inte fått hända! usch jag får rysningar ! tänker så på er !

2010-04-03 @ 16:22:05
Postat av: LaLinda

Ja, det är riktigt hemskt. Det borde inte få hända någon!

2010-04-04 @ 01:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0