.:Dammsugning:.

Dammsugning är verkligen ingen lätt göra när man har en springande Seven runt dammsugaren hela tiden. Fick mig ett litet utbrott förut då jag inte pallade mer. Han drog ur sladden, la sig över dammsugaren, ryckte i sladden återigen och sprang runt och härjade. NU kan jag skratta åt det för det är ju ganska roligt egentligen men just då var det fan inte skoj. Synd på ett sätt att han inte har kvar spjälsängen i sitt rum. Jag brukade sätta honom i den då jag var tvungen att göra viktiga saker, som att dammsuga! Nu har han ju en stor jäkla säng som jag troligen aldrig behöver byta om han inte blir fetare än 120 cm och längre än 2 meter lång.
Den 10:e februari var vi på BVC och då vägde plutten 11370 g och var 81,5 cm lång! Så det är ju en bit kvar tills han växer ur den sängen.

Seven och jag var på kalas för Cathys töser Angelina och Ariana i söndags. Det dansades, skreks, slogs, revs och ramlades. Men vi hade kul ändå! Vi båda tackar för ett jätteskoj kalas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0