.:Som en bajskorv i bålskålen:.


LaLinda, nyår 2oo9/2o1o

Fan vettu... Har börjat med järntabletter igen. Gick på dem sist när jag var gravid. Får hoppas att allt ordnar sig nu. Orkar inte med all skit som händer med min kropp. Tänk vad en graviditet kan göra med en egentligen! Tycker att alla andra som fött barn har "återhämtat" sig ganska fort ändå. Men inte jag. Nej, nej.
Mår fan inte bra heller... Vissa stunder är det skitbra med det mesta men sen kommer allt över mig, att det är som det är och då rasar jag igen. Tur att jag har min lille Seven som lärt sig att kramas och pussas! Mamma kan behöva lite kärlek ibland!
Är så trött på folk med... Tycker att jag tjötar om det ofta men vad fan, seriöst? Märker ni inte att ni beter er som en röv skiter? Nu menar jag verkligen inte att jag är perfekt och mitt sätt att vara och tänka är det enda rätta men hur fan kan nästan en hel stad bli så vrickad? Om ni "icke-Lysekilsbor" vill veta vad jag menar så flytta hit och känn stadens magiska atmosfär. Helt underbar. Tur egentligen att jag inte umgås med så många längre. Då hade jag nog inte pallat skiten.
Orkar ej klaga mer. Blir depp. Over and out.

(Btw, Cathy, om din blogg. Skriv om vad fan du vill! Älskar att läsa om dina ungars bravader så uteslut dem inte helt! <3)

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0