.:YouThinkYouKnowHim/HerButYouReallyDon´t:.

Jag fick idag (torsdag) reda på att en kompis från den vilda fattigare tiden har gjort en mycket, MYCKET grym sak. Riktigt ruttet alltså. Då det är så jäkla pissigt vill jag inte ens skriva vad det handlar om. Roligt för er att läsa då, eller hur? Nä, men det var det värsta jag har hört på mycket länge och kan än inte fatta att han gjort så. Mycket trodde och visste jag om honom men aldrig för min själ det här! Finns verkligen inte så mycket mer att skriva om detta just nu. Kommer fan få mardrömmar. Kan ju alltid hoppas på att allt är en överdriven lögn. Ryktena i denna stan är verkligen inte att lita på. Även om det kommer från ganska säkra källor.

Mardrömsdags. Natti.


Btw, fredag blev det för några timmar sen. 26:e. Jag. Ett år äldre. Igen! Congrats till moi.


Kent-box Innehållande historik plus alla (10) album, även osläppta låtar!
Dock ej senaste albumet "Röd".
Den ska inhandlas separat. Snart förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu får du allt berätta :)

2010-03-01 @ 14:21:40
Postat av: LaLinda

nej fy. det är alldeles för ruttet att ens prata om.

2010-03-01 @ 17:28:11
URL: http://lokanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0