. : Ä n t l i g e n S o m m a r : .

Solen är bra.
Solen ÄR bra!
SOLEN är bra.
Solen är BRA!
SOLEN ÄR BRA!

Har inte badat ett piss än så länge denna sommaren. Inte för att jag brukar bada på sommaren ändå men... Eller jo, innan min plutt Seven kom, på min vilda, vilda tid, då helgerna typ bara bestod av att supa, supa, supa, då man verkligen var desperat efter fest, överallt eller ingenstans, bara det var fest, då man oftast inte hade pengar till det, alltså alkohol... Och då man fortfarande visste vilken dag i veckan det var eftersom man räknade ner dagarna till... HELG!... DÅ kunde jag ta mig ett dopp. Eller tio. På fyllan naturligtvis.

Så ja, det måhända att jag är en badkruka. Fast inte egentligen. Bara just nu. Men inte sen.


Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0