.:AnnoyingBastards:.

Ta inte allt på för stort allvar alltid. Tänk efter och fundera på om det verkligen är så farligt som du får för dig att det är. Vad vinner du på att ljuga för dig själv (och andra)? Och kanske allra viktigast; vad förlorar du? Till slut sitter du där helt ensam och har ingen som är villig och förstående att lyssna på dina bekymmer som du själv skapade en gång för att du var så trångsynt och dum.
Sluta snacka skit. Det förlorar du verkligen på i längden. Och kom ihåg att det är skillnad på skitsnack och fakta.

(Och neej, jag pratar inte om mig själv!)


Trodde aldrig jag skulle säga detta men ibland saknar jag skoltiden lite. Jävlar vad mycket mindre bekymmer man hade då egentligen. Om jag hade vetat då, vad jag vet idag, hade jag tagit vara på den tiden mer.
Man blir verkligen inte yngre heller. Har haft lite noja i några år nu faktiskt. Löjligt, jag vet men kan inte hjälpat.
Tur att min plutt Seven finns! Vet helt ärligt talat inte var jag hade varit idag utan honom...

Mars månad är det med... Snart två år sedan sen min snuttegumma gick bort. Saknar dig så otroligt mycket Bonnie. Mitt lilla hjärta... Tänker fortfarande på dig varje dag min snutta! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0