.:Pff!SenaNätter?VadÄrDet?:.

Jajjemen, här sitter jag klockan strax efter tre på natten! Seven-plutt var väldigt svårsomnad idag på nåt märkligt sätt så han somnade för någon halvtimme sen. Han brukar i regel krypa runt i sängen fram och tillbaka tills han hittar "sin" sovställning. Efter 20-30 minuter somnar han så gott. Idag blev det lite längre. Kunde valt att gå upp och bära runt honom. Oftast somnar han lättast så. Men jag orkade verkligen inte så jag fick snällt stå ut. Så nu ligger han där med napp, snutte och sitt otroligt fina lockiga hår och sover så fint. Min lille älskling. Fan vad fin han är!
Imorgon måste vi verkligen försöka ta oss ut! Det känns som vi har varit inne i flera veckor men som tur är är det "bara" ett par dagar. Men det är fan inget sköj alls att gå ut i denna jäkla kylan, slasken och halkan som är nu. Då är det mysigare att vara inne och tända lite levande ljus när det börjar mörkna ute.

Vi tänker fortfarande på er, Cathy och Angelina!

Nä, nu drar jag. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0