.:RuntTolv:.

Japp, runt 00.00 somnade mammas plutt idag. Han har inte alls varit lika jobbig att somna på kvällen/natten nu, i några dagar faktiskt. Känns väldigt bra. De små har ju sina perioder ibland. Med gnällighet också misstänker jag? För så FORT Seven inte får som han vill blir han skitarg. Om det mesta inte går hans väg pendlar han mellan att; slänga sig rätt ner i golvet/marken, slänga sig bakåt, skrika, grina, låtsasgrina för att sen storle och klänga på mig. Jag hoppas verkligen att det bara är en period han har. Han är ju helt underbar annars!
Tänker varje dag på hur jäkla fort tiden har gått sen han föddes. Helt sinnessjukt fort.

Idag gjorde mamma och son negerbollar. Det var ju lagom roligt enligt Seven. Det mesta han gjorde var att äta och kasta. Så gullig han är! Sen fick han "diska" lite grejer i diskhon med vattnet svagt rinnande. Utan diskmedel såklart. Då har han skitkul i timmar om han hade fått! Jag tyckte att det räckte efter någon halvtimme - 40 minuter. Skitsur blev han då! Men det gick ganska fort över.
Herregud, stackars små barn. Det kan fan inte vara lätt att vara så liten och inte ha förmågan att kunna säga vad det är för fel. Ja, för Seven pratar ju inte än. Han har sagt "Mamma" några gånger men inte så mycket mer. Han pratar fortfarande sitt språk. Mumlar och har sig. Men det kommer säkert snart, talet! Han är så duktig på mycket annat så...

Mamma älskar sin plutt! <3<3<3


Sova-time! Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0