.:TänkerPåEr:.

Hoppas verkligen att ni får komma hem imorgon (idag), Cathy. Fy fan vad jobbigt att vara inlåst på ett sjukhus så. Förresten, det gör väl inget att jag skriver om det här? Hoppas inte, annars lär jag få stryk! Brukar ändå inte ha många läsare. Konstigt nog. Min blogg som är fan så intressant! (Fatta ironin -.-)
Tänk vad vi föräldrar ställer upp på våra barn. Självklart. Det finns ju inget annat alternativ och om det hade funnits hade jag ändå såklart valt alternativet att ställa upp. Jag kommer göra allt, ALLT för min son. Litar inte på någon annan än mig själv när det gäller att ta hand om Seven. Jo, mamma såklart då. Men jag tror det är så för dem flesta föräldar. Sin egen mamma och säkert i vissa fall pappa, kan man alltid lita på! Iallafall jag. Som tur är. Inte konstigt heller. Kära mor min har ändå fött sex ungar så vanan sitter ju där. Inte för att ni andra med färre ungar skulle klarat något sämre! But you get the picture ;)

Nä, ska snarka arslet av mig nu. Natti, natti.

Ps. Sen skadar det inte att ni kommenterar någon gång emellanåt! Undrar ni över något, så skriv bara. Jag blir bara glad av att höra folks tankar kring det jag skriver. Som tydligen inte är så intressant men ändå! Ds.


Kommentarer
Postat av: jozzan

gillar verkligen den bilden!!! =)

2010-03-01 @ 14:22:31
Postat av: LaLinda

tack! ja, den är faktiskt fin :)

2010-03-01 @ 17:29:36
URL: http://lokanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0