.:VälkomnaHem!:.

Ja, välkomna hem säger vi till Cathy och hennes underbart fina dotter Angelina! Hoppas ni alla där borta mår bra nu. Kameran funkar bra? :P

*En liten hyllning*


Just det, jag blev TVINGAD att länka till Cathys blogg. Så här är den: amami.blogg.se
Mycket intressant tycker jag faktiskt att den är då Cathy också har barn och det skrivs en del om hennes gullungars bravader. Plus att hon är en mycket nära vän till mig och har varit i drygt 10 år. Troligen den närmaste. Hoppas fan ingen tar åt sig. Palla sånt. Det är bara att acceptera att läget är som det är!
Cathy har alltid varit den som har förstått, även dem mest komplicerade saker som hänt mig. Detta är la inte så komplicerat men t.ex när jag gled in i ett förhållande för ett X antal år sedan så blev det mer och mer, sakta men säkert att jag tappade kontakten med mina vänner. Det var väl inte lika roligt att umgås med någon som levde i ett förhållande. Speciellt när dem själva inte hade det. Vissa hejar jag på idag men vissa inte. Eller, jag hälsar men inte dem på något skumt vänster. Vi bor för fan i samma stad! Har en gammal vän som flyttade härifrån till Skåne ffs! Och vi pratar än idag. Varför inte liksom?
Jo, iallafall, när Cathy sen flyttade tillbaka till Lysekil så stötte vi naturligtvis på varandra på stan emellanåt. Sen började vi umgås igen lite då och då och nu är det som att det "avbrottet" aldrig har existerat typ. Det är det jag gillar med henne. Hon ser inte allt för allvarligt på såna grejer som verkligen inte är allvarliga egentligen, som andra kan tycka är så jäkla stort.

Massa kramar från oss till dig Cathy och hela din familj! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0