.:Vårstädning:.

Garderobsjävlarna rensades ut idag. Äntligen. Magasinerar mer än hälften av kläderna då jag inte vill slänga eller ge bort. Och då jag en gång har kommit i kläderna så tror jag mig komma i dem igen. Någon gång. Om ca 20 kg -.- MINUS vill säga. Fy fan!

Seven fick garderoberna till sina kläder. Skönt för en annan att slippa sitta på golvet varje gång han ska nya kläder då vi hade dem i ett linneskåp innan med luckor som vägrar hålla sig öppna.

Dem övre köksskåpsluckorna är klara. Dem ska nu bara fraktas fint hem och hängas upp. Svart. Jäkligt snyggt blev det! Även nya handtag på dem.
Så nu är det "bara" resten av luckorna kvar, då under, som ska målas. Men det är massa kvar. Hatar sånt här ibland. Känns som man aldrig blir färdig. Men nu är det iallafall påbörjat och det hör verkligen inte till vanligheten annars. Tankarna brukar finnas där men sen flumsas dem iväg.

Nä, nu ska jag ta sista blossen för inatt, sen sova.

Natti!



<3 Verkligen nåt att vara stolt över <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0