. : M i n A n d r a ( / T r e d j e ? ) : .

Mors dag.

Andra med Seven på utsidan och tredje om man räknar med den stunden han fanns på insidan!

Fick en jättefin blomma av Kenneth och min underbara pojk idag. Minns dock ej vad blomman heter. Skitfin iallafall. Hoppas jag har samma tur med den som jag brukar ha med andra växter. Har verkligen inte ärvt min kära mors gröna fingrar men ändå överlever mina blommor på nåt sjukt sätt. Dem glöms lätt bort. Ok, erkänner att jag är lite lat med att vattna också. Men tydligen så störs dem inte av det.

Seven och jag åkte ut en sväng till hans mormor och morfar idag för att gratta mamma/mormor. Seven hade ritat en sån fin streck-teckning till henne! Hon blev såå glad!


Nej, nej, nej. Nu är tiden sen. Sista ciggen nu sen söva.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0