. : P e o p l e = S h i t \ N o t . A l w a y s . T r u e : .

Shit vad folk är snälla ibland. Seven har varit så bortskämd i två dagar nu. Varje dag egentligen men extra mycket just dessa två dagar.
Igår fick han en cykel (!) av Ingegerd och Peder. Skitfin! Svart är den med eldsflammor på. Stödhjul t.o.m! Den blir perfekt för honom sen när han ska börja cykla. Runt 3 år eller nåt skulle jag tro.
Men det var inte slut där, idag fick han ÄNNU en cykel! Av Jocke. Skitfin den med. Denna är lite större än den första så här behöver vi inte skaffa någon cykel till lilleman på flera år!
Jo, så fick han maaassa kläder och leksaker med. Lego och massa andra saker. Jag hade MINST lika roligt som Seven med dem "nya" leksakerna! HA! Det blir nästan som Julafton varje gång för både mamma och plutt.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer än det vanliga. Jo förresten, min son, stålpojken Seven, reste upp en liggande trästol idag. Helt själv! Dem små måste verkligen ha dolda krafter! Ibland kommer han bärandes på sin lära-gå-vagn! Fan vad han förvånar mig ibland den lille. Mammas <3

Neh, snart sova. Först lite Farkle. Ja, jag är beroende. Nästan. Iallafall på kvällen/natten då jag får mig lite egentid.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0