. : Ä n n a . L i t e . T r ö t t . P å ´ t : .

Okej...


Alla lever sitt eget liv, eller hur? Det ska väl inte vara så att andra lever ditt liv åt dig? Eller ens yttrar sig om hur du lever?
Blir så trött på människor som inte kan hålla sig till sitt eget. Visst, prata får man väl göra för all del men inte med ALLA och HELA TIDEN för så småningom skapas ett rykte. Ett rykte som kan vara otroligt svårt för personen, som ryktet handlar om, att få bort. Speciellt ska man väl inte snacka om och sprida vidare sådant man "hört på stan". Det kan mycket väl vara.. Damdamdam!.. FALSK INFO!
Jag erkänner att jag snackar om sånt jag hört, beroende på vad det är. Men till "rätt" folk som jag VET inte sprider vidare. I mitt fall så har jag kanske 2 vänner (förutom familjemedlemmar) som jag vet aldrig skulle svika mig med den biten. Så det är inte stor chans att det jag säger kommer ut.

Ännu en grej jag hatar är pikar. Det finns snälla och elaka pikar. Ibland både snälla och elaka i ett!

T.ex: Jag är rökare. Ooooo -.-
Någon berättar för mig om en artikel denne läst om någon ung person som fått lungcancer. Alltså, jag fattar var du vill komma. Jag röker och borde sluta. Jag vet! MEN, jag är faktiskt inte ensam om denna otroligt dumma ovana. Min reaktion på denna artikel: OJ, nu ska jag sluta för jag visste inte att detta kunde hända! Nä, så blir INTE min reaktion. Misstro mig inte, jag vet mycket väl riskerna med rökning men det är väl ändå mitt val om jag vill röka eller ej? Jag behöver inga pikar. Från någon.
Märk nu att detta var ett exempel. Finns en jävla massa pikar man kan få som man absolut inte behöver.

Vet, är på vresigt humör.

// Ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0